FAQ

Dodanie tovaru zabezpečuje spoločnosť GLS, General Logistics System Slovakia, s.r.o.. GLS zabezpečuje spoľahlivé kuriérske služby vysokej kvality a svojim portfóliom služieb ponúka vysoký komfort doručovania balíkov pre tisíce zákazníkov denne po celom Slovensku.

Lehota dodania predstavuje 10 pracovných dní a začína plynúť momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky alebo iným momentom podľa informácie v Lejdyeshope, ktorý je uvedený pri zvolenom spôsobe platobnej možnosti.

Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:

  • bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány, alebo
  • bezhotovostne bankovým prevodom, prípadne
  • iným spôsobom podľa nastavenia, možností a pokynov na Lejdyeshope. 

Informácie o možnostiach uplatnenia reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.

O možnostiach riešenia reklamácie sa môžete informovať aj telefonicky na zákazníckej linke: +421 908 927 882 alebo prostredníctvom zákazníckeho e-mailu na adrese: info@lejdyeshop.sk.