FAQ
Dodanie tovaru zabezpečuje spoločnosť GLS, General Logistics System Slovakia, s.r.o.. GLS zabezpečuje spoľahlivé kuriérske služby vysokej kvality a svojim portfóliom služieb ponúka vysoký komfort doručovania balíkov pre tisíce zákazníkov denne po celom Slovensku.
Lehota dodania predstavuje 10 pracovných dní a začína plynúť momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky alebo iným momentom podľa informácie v Lejdyeshope, ktorý je uvedený pri zvolenom spôsobe platobnej možnosti.
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány, alebo
- bezhotovostne bankovým prevodom, prípadne
- iným spôsobom podľa nastavenia, možností a pokynov na Lejdyeshope.
Informácie o možnostiach uplatnenia reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.
O možnostiach riešenia reklamácie sa môžete informovať aj telefonicky na zákazníckej linke: +421 908 927 882 alebo prostredníctvom zákazníckeho e-mailu na adrese: info@lejdyeshop.sk.